صدور دستور رسیدگی فوری به حواشی نشست مدیران سازمان مالیاتی

ریال نیوز : رئیس سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی و ابهامات نشست مهر ماه مدیران این سازمان، دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت‌ها و مراقبت‌های آتی را صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز ، مهدی موحدی بکنظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی در مهر ماه سال جاری در شیراز اظهار کرد: در پی برگزاری همایش مدیران کل سازمان امور مالیاتی، ابهاماتی درباره هزینه‌های همایش در فضای مجازی مطرح شد که رئیس محترم سازمان در ابلاغی به مدیران نظارتی سازمان یعنی حراست، بازرسی و دادستانی مالیاتی دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت‌ها و مراقبت‌های آتی را صادر کردند.

وی به جزئیات انتشار این حواشی در رسانه ها و واکنش سازمان امور مالیاتی به آن پرداخت و در ادامه گفت: بخشی از اطلاعات و تفاسیر منتشر شده مخدوش است اما در خصوص بخشی از هزینه‌ها نیز باید گفت که‌ با توجه به امکان صرفه‌جویی و غیرقابل قبول بودن همین حد از عدم صرفه جویی در دولت مردمی،‌ مسئول مرتبط در اداره کل فارس از مسئولیت خود برکنار شد.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه ضمن تأکید بر تعامل با نهادهای نظارتی افزود: لازم به ذکر است دستگاه های نظارتی بیش از یک ماه است که در جریان جزئیات هزینه کرد این نشست قرار دارند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا