کمیته تنظیم بازار قزوین تشکیل جلسه داد

ریال نیوز : اولین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان قزوین به دستور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد .

به گزارش ریال نیوز این جلسه با هدف هم افزایی در انجام تکالیف و رفع مشکلات اقتصادی بویژه مدیریت بازار ، کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با عضویت دستگاههای متولی امروز چهارشنبه اول ديماه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد .

محمد شفیعی رياست اين كميته درشهرستان با اشاره به اهداف تشکیل کمیته اظهار داشت : این کمیته با هدف آسیب شناسی برنامه های تنظیم بازار شهرستان و ارائه همکاری های لازم برای بهبود نحوه ارتباط کلیه دستگاههای متولی و نیز تدوین برنامه های عملیاتی برای نظارت بر وضعیت بازار شهرستان بصورت مستمر و هفتگی تشکیل می گردد .

شفیعی تصریح کرد :با توجه به اهمیت سیاست بازار ، حذف ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی و جلوگیری از افزایش قیمت های هیجانی بازار توسط بازرسان رصد تا شاهد وقوع هیچگونه خللی در توزیع کالاهای اساسی و افزایش قیمت نبوده و با نظارت دستگاههای متولی پس از رویت گران یا کم فروشی سریعا با متخلفین برخورد جدی و قانونی صورت می پذیرد .

وی در پایان از تلاش ، زحمات ، همکاری ها و حضور تاثیر گذار جهاد کشاورزی شهرستان قزوین ، اداره صمت و بسیج اصناف در راستای تنظیم بازار تقدیر و تشکر کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا