صرفه جویی در مصرف آب با کنتورهای هوشمند آکام

به گزارش ریال نیوز،اشکان شفیعی ، مدیر عامل شرکت دانش بنیان آکام مدار آسان، درباره مدیریت صحیح مصرف آب به ریال نیوز گفت: راه اصولی کمک به مدیریت تقاضا و مصرف آب، تعیین و ملحوظ نمودن قیمت واقعی تمام شـده آب شـرب  در سبد هزینه خانوار است که این امر به کمک کنتورهای توزیع آب شرب کـه از کـلاس و دقـت مناسـبی برخـوردار باشـند میسر می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد:آب آشامیدنی که در حال حاضر به‌ علت محدود بودن آن با هزینه‌ های فراوان به ‌دست می ‌آیـد، مـی‌بایـد ضـمن کسـب درآمد برای جبران هزینه‌ ها، از مصرف بی ‌رویه آن نیز جلوگیری گردد. بدین منظور یکی از روش‌هـا، انـدازه ‌گیـری صـحیح مقدار آب تحویلی به مشترکین است که با انتخاب و نگهداری و بهره‌ برداری از وسایل اندازه‌ گیری مناسب مقدور است.

شفیعی با توجه  به کنتور هوشمند آب و بررسی آن عنوان کرد: کنتور هوشمند آب یکی از بهترین راهکارها برای شناسایی میزان مصرف آب می‌باشد. امروزه با توجه به رشد جمعیت و سیر صنعتی شدن جوامع بشری، موضـوع محـدودیت منـابع آب شـیرین در اولویـت توجه قرار گرفته و جلوگیری از آلوده شدن و اتلاف منابع آب شیرین جزو اهداف هزاره سوم قرار گرفتـه است.در شبکه های تحت فشار و انشعابات آن برای اندازه گیری حجم، آب در جریان، از ابزار و لوازم مختلفـی کـه مکانیسـم، روش اندازه گیری، تکنولوژی ساخت و دقت کار آن ها با هم متفاوت است، تحت نام کلی “دبی سنج” استفاده می شـود کـه کنتور یکی از آن هاست. یکی از انواع کنتور آب، کنتورهای آب هوشمند هستند که توانایی محاسبه دبی لحظه ای و حجم آب را دارند.

شفیعی در پایان گفت: کنتور آلتراسونیک آب آکام مدار قابل بکار گیری برای محاسبه مصارف آب مشترکین خانگی ، مجتمع های  تجاری ، چاههای کشاورزی و صنعتی می باشد. که با قیمتی کاملا رقابتی و با ویژگی های منحصر به فرد همچون نصب آسان، تغذیه به وسیله باتری لیتیومی، صفحه نمایش فارسی و مهمتر از همه دقت بالای اندازه گیری و پشتیبانی محصول توانسته  این کنتور را از محصولات وارداتی متمایز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا