تجهیزات پمپ بنزین های کشور نونوار است

ریال نیوز : رئیس صنف جایگاهداران گفت: متاسفانه سیاستگذاری های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌ویژه در سال های اخیر درجهت حمایت از جایگاه های سوخت نبوده و محدودیت های مختلف برای این صنف توان مالی را از آنها سلب کرده است.

به گزارش ریال نیوز، اسدالله قلی زاده با بیان این که کشور ما در رتبه های بالای توزیع سوخت در جهان است افزود : مسئولین باید تصمیم جدی در خصوص نوسازی و بازسازی جایگاه های سوخت بگیرند تا شاهد رشد روزافزون ارتقای کیفیت خدمات در جایگاه ها برای مردم باشیم اما اکنون سیستم ها و تجهیزات مرتبط هر چند سال یک بار به روز رسانی و نوسازی می‌شود.

اسدالله قلی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که زیان انباشته و کاهش توان مالی جایگاهداران مانع از ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت می‌شود، اظهار کرد: همه ساله سوالات زیادی در مورد کیفیت خدمات جایگاه ها مطرح می‌شود؛ درحالی که پاسخ این سوال ها بارها داده شده است و جایگاه سوخت مانند هر بنگاه اقتصادی اگر با کاهش درآمد روبه‌رو شود، نمی‌تواند کیفیت را بهبود بخشد یا حتی آن را حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: مشخص است که جایگاه ها به دلیل فعالیت شبانه روزی هزینه های بسیاری متحمل می‌شوند و استهلاک تجهیزات این اماکن بالا می‌رود؛ پس می‌طلبد در جهت نوسازی اقدام شود ولی اکنون دغدغه جایگاه‌داران پوشش هزینه های جاریست و فشارهای مالی اجازه کار دیگری را به آنها نمی‌دهد.

به گفته رئیس صنف جایگاهداران، همه جایگاه های سوخت در طی این سال ها علی رغم فشارهای مختلف اقتصادی در جهت ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت کوشیده اند ولی متاسفانه سیاستگذاری ها به‌ویژه در سال های اخیر درجهت حمایت از جایگاه های سوخت نبوده و محدودیت های مختلف برای این صنف توان مالی را از آنها سلب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =

دکمه بازگشت به بالا