قدردانی استاندار قزوین از افتخار آفرینی ورزشکاران

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: امید مدال آوری ورزشکاران قزوینی در مسابقات ورزشی نشان دهنده ظرفیت بالای استان قزوین و حضور افراد با استعداد و توانمند در این مرز و بوم است.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین شامگاه شنبه در آیین بدرقه ورزشکاران استان قزوین به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین اظهار داشت: تعداد بالای ورزشکاران، مربیان، داوران و سرپرستان اعزامی از استان قزوین به این مسابقات و همچین امید مدال آوری ورزشکاران قزوینی در این مسابقات نشان دهنده ظرفیت بالای استان قزوین و حضور افراد با استعداد و توانمند در این مرز و بوم است.

وی اظهار داشت: پاداش ویژه استان قزوین به ورزشکاران با توجه به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و امیدواریم که مورد رضایت ورزشکاران استان باشد، هرچند افتخار آفرینی ورزشکار بسیار ارزشمندتر از موضوعات مادی است ولی سعی می کنیم در حد توان از آنها حمایت لازم صورت گیرد.

اعلایی با بیان اینکه امیدواریم تمامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات با مدال طلا بازگردند، گفت: اگر تمامی ورزشکاران استان با مدال طلا به استان بازگردند، تمامی پاداش های استانی دوبرابر می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: با تمامی دوستان نشست های مختلفی را برگزار کرده ایم و با دغدغه های آنها آشنا هستیم و همواره قدردان تلاش ها و زحمات آنها بوده‌ و خواهیم بود و امیدواریم مانند همیشه در این مسابقات هم توفیق ارزشمندی را برای کشور به دست بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا