پیام رئیس سازمان صنعت قزوین به مناسبت روز خبرنگار

ریال نیوز : رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام صادره بدین شرح است:

“ن والقلم و ما یسطرون”
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

روز ۱۷ مرداد، یادآور رشادت‌های شهید صارمی در عرصه اطلاع رسانی است که بنام روز خبرنگار مزین گردیده است. خبرنگارانی که با تلاش شبانه‌روزی خود به عنوان خط شکنان جنگ روانی دشمنان علیه این ملت بودند و در راه روشن خبررسانی جان فشانی کردند.

خبرنگاران، چشمان ناظر مردم بر شئون مختلف و راوی واقعیت‌ها برای جامعه هستند. تعهد، تخصص و تعصب بر صیانت از منافع مردم از جمله ضروریاتی است که می‌تواند حرفه خبرنگاری و فرآیند اطلاع‌رسانی را در پیشبرد اهداف کشور و صیانت از منافع ملی به یک فعالیت اثربخش و یاری‌رسان حاکمیت بدل نموده و نور امید و آگاهی بر جامعه بتاباند.

در این شرایط سخت که بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور با معضلات مختلف از جمله تحریم ها و انتشار ویروس کرونا روبرو شده است ، این خبرنگاران عزیزهستند که در تمام شرایط سخت در کنار مردم و فعالان اقتصادی قرار دارند و با قلم زیبای خود تلاش صنعتگران عزیز و فعالان اقتصادی را در سال “تولید، پشتیبانی ها،مانع زدایی ها” که در جهت عزت، افتخار، استقرار و خودکفایی ایران گام بر می دارند، به نمایش گذاشته و می گذارند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز خبرنگار را به تمامی عزیزانی که دستی بر قلم دارند و در حرفه‌‌ی شریف خبرنگاری قلم می‌زنند، تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

عزیزاله افضلی
رئیس سازمان صمت قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا