اقتصاد بخش خصوصی فعال شود

ریال نیوز : حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در حوزه اقتصادی به نتایج مطلوب برسیم.

به گزارش ریال نیوز ، رئیس جمهور با اشاره به این که کار با گفتن در یک جلسه تمام نمی‌شود، بیان کرد: موضوعات را باید به عنوان یک مسئله پیگیری کنیم و این که تنها به یک مسئول و مدیرکل و…. ارجاع دهیم نه ما و نه شما را راضی نمی‌کند.

رئیسی با تأکید بر این که کار در حوزه اشتغال زایی و سرمایه گذاری به دست افسران جنگ اقتصادی انجام می‌شود، ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد ما در حوزه اقتصادی به نتایج مطلوب برسیم.

وی با بیان این که کشور ظرفیت‌های مختلف و ثروت عظیم دارد، افزود: اگر از این فرصت استفاده کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

رئیسی گفت: شاید به واسطه خشکسالی تنها بتوانیم چند محصول را کشت و تولید کنیم ولی زنجیره این محصولات از تولید تا فرآوری و صادرات را باید تکمیل کرد.

وی با اشاره به حائز اهمیت بودن صادرات معادن و صادرات سنگ، بیان کرد: شورای معادن استان را تشکیل دهید و موانع پیش رو در رونق صادرات سنگ را بررسی کنید.

رئیسی با بیان این که اقتصاد معدن می‌تواند در جامعه تولید قدرت کند، ادامه داد: در مجموع فعالیت‌های اقتصادی و تولید برای کشور تولید قدرت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 7 =

دکمه بازگشت به بالا