ثبت‌نام مسکن جوانان جزیره قشم تمدید شد

ریال نیوز : با موافقت دکتر افشار فتح اللهی، سرپرست منطقه آزاد قشم، زمان ثبت نام طرح مسکن جوانان جزیره قشم برای دومین بار از تاریخ 11 دی ماه 1400 برای مدت یک هفته تا 18 دی ماه تمدید شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شریف شریفی نژاد، مدیر پروژه مسکن جوانان جزیره قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: با عنایت به استقبال خوب صورت گرفته از طرح ثبت نام مسکن جوانان در بین مردم جزیره قشم و نظر به درخواست های مردمی و معتمدین محلی مبنی بر تمدید مجدد زمان ثبت نام، با موافقت دکتر فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم مهلت ثبت نام این طرح برای بار دوم تمدید شد.

وی ادامه داد: با موافقت سرپرست منطقه آزاد قشم و با هدف ثبت نام حداکثری متقاضیان مسکن در سطح جزیره، طرح ثبت نام مسکن جوانان جزیره قشم از تاریخ 11 دی ماه 1400 به مدت هفت روز و تا 18 دی ماه 1400 تمدید شد.

مدیر پروژه مسکن جوانان جزیره قشم افزود: این طرح با هدف خانه دار کردن جوانان و بومیان جزیره قشم برای تامین مسکن جوانان شهری و روستایی در جزیره قشم طراحی شده و ثبت نام متقاضیان در سامانه اینترنتی citizen.qeshm.ir انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا