اعلام محدودیت‌ های جدید ترافیکی مازندران

به گزارش ریال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی افزود: با هماهنگی ناجا و وزارت کشور از امروز طرح محدودیت‌های ترافیکی نیز در سه محور هراز، کندوان وسوادکوه به اجرا درآمده است.

وی گفت: بر این اساس تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه بیست نهم دی ماه در جاده هراز ممنوع و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیرشمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی به محدودیت‌های ترافیکی جاده کندوان نیز اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در محور کندوان از ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به شمال ممنوع بوده و ازساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.

سه هزارو ۵۰۰ دستگاه خودرو در جاده‌های مازندران جریمه شدند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در ورود به استان یعنی از سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون، هفت هزار و ۲۰۰ خودرو به شهرهای خود برگشت داده شدند و سه هزار و ۴۰۰ دستگاه نیز جریمه شدند.

متاسفانه بسیاری از مسافران برخلاف مقررات جدید تردد کرونای برای ورود به استان مازندران اصرار کرده و نسبت به اجرای مقررات تمکین نمی‌کردند که منجر به صدور جریمه برای این متخلفین شده است.

وی همچنین گفت: هوای آفتابی چند روز اخیر همراه با تعطیلی رسمی روز جمعه و فردا یکشنبه به مناسبت ایام فاطمیه بسیاری از پایتخت نشینان بومی استان و کسانی که دارای مسکن دوم در مازندران هستند را به این خطهشمال کشور کشاند.

رئیس پلیس راه مازهدران با توضیح این نکته که فقط روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته با اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر بسیار خلوت شده بود، ادامه داد: اما از پنجشنبه و به ویژه جمعه شب تا امروز با افزایش چشمگیر مسافران به استان مواجه هستیم.

 بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای وضعیت قرمز کرونایی مازندران به ۱۰ شهرستان شامل سوادکوه، بابل، جویبار، تنکابن، رامسر، نکا، ساری، قائمشهر، فریدونکنار و آمل افزایش یافت.

مازندران ۲۲ شهرستان دارد و درحال‌حاضر وضعیت کرونایی بقیه ۱۲ شهرستان استان نارنجی است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، هم اکنون یکهزار و ۴۳۵ بیماری مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمراستان‌های استان بستری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا