افزایش ۷۱ درصدی درآمدهای مالیاتی قزوین

‍ ریال نیوز : مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از افزایش ۷۱ درصدی درآمد‌های مالیاتی این استان خبر داد .

به گزارش ریال نیوز ، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته را رشدی معادل 71 درصد و رقم 7 هزار و 686 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امسال طی مهلت مقرر قانونی برای ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل در مجموع بیش از ۷۸ هزار فقره اظهارنامه و فرم تبصره ماده۱۰۰ از سوی اشخاص حقیقی دریافت شد.

عزیزاله عباس‌پور این رشد را نشانه ارتقای تمکین مالیاتی دانست و گفت: بیش از ۱۰هزار اظهارنامه جدید از اشخاص حقیقی دریافت شده است که طبیعتا اشراف اطلاعاتی سازمان به داده‌ها و اطلاعات مربوط به مبادلات اقتصادی که بیش از هر چیز حاصل ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان بود، بسیار در شکل‌گیری این وضعیت ایده‌آل موثر بوده است.

این مسوول در خصوص اظهارنامه اشخاص حقوقی نیز تصریح کرد: مجموعا در سال جاری تعداد ۵ هزار و۳۵۳ اظهارنامه توسط اشخاص حقوقی به این اداره کل ارسال شد و همچنین میزان مالیات ابرازی شرکت‌ها هم نسبت به سال گذشته ۳۶درصد افزایش پیدا کرد.

وی همچنین با بیان این‌که اخذ مالیات از فعالان فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد، اظهارکرد: از یک بلاگر قزوینی به عنوان شخص حقیقی از طریق تراکنش‌های بانکی یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان مالیات وصول شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بیان کرد: امسال سهم دهیاری ها 318 میلیارد تومان، شهرداری ها مبلغ 926 میلیارد تومان و عشایر یک میلیارد و 300 میلیون تومان ، ورزش 36 میلیارد تومان و بهداشت 237 میلیارد تومان پرداخت شده است.

این مقام مسوول در ادامه درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته را رشدی معادل 71 درصد و رقم 7 هزار و 686 میلیارد تومان عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا