امضای تفاهم‌نامه گردشگری بنیاد اکرام نزاجا با هتل های کوثر

به گزارش ریال نیوز، امضای تفاهم نامه همکاری نیروی زمینی ارتش و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، تفاهم نامه همکاری بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر صبح امروز با حضور امیر سرتیپ دوم میرزابیگی رئیس بنیاد اکرام و علی عباس کمری مدیرعامل این سازمان به امضا رسید.

امیر سرتیپ دوم میرزابیگی رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی در ابتدای مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: با تدبیر فرمانده نیروی زمینی ارتش با اجرای طرح‌های سی گانه لبیک که ۱۵ طرح از این طرح‌ها مربوط به معیشت کارکنان می‌باشد قدم‌های موثری در جهت ارتقای آمادگی رزمی و معیشت و کرامت کارکنان نزاجا برداشته شده است.

او افزود: اهدای کمک هزینه ازدواج به ۴ هزار زوج، تقبل هزینه‌های درمان ۴ هزار بیمار صعب العلاج نیروی زمینی و … از جمله اقدامات بنیاد اکرام نزاجا است که با دستور امیر سرتیپ حیدری تاسیس شد و هدف آن هم خدمت رسانی به کارکنان نزاجا در جهت ارتقای معیشت و کرامت این عزیزان است.

رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: کارکنان ارتش در ایجاد امنیت مرز‌های کشور عزیزمان نهایت تلاش و جهاد را دارند و زمان کمتری را صرف تفریح و اوقات فراغت می‌کنند، لذا بر اساس خط مشی ارتقاء سطح معیشت کارکنان و همچنین پر کردن اوقات فراغت خانواده ها، امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد باید خوب، مفید و استاندارد باشد.

او افزود: براساس خط مشی ارتقاء سطح معیشت کارکنان، یکی از اولویت‌های پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و کارکنان ارتش است که در ایجاد امنیت مرز‌های کشور عزیزمان نهایت تلاش و جهاد را دارند و زمان کمتری صرف تفریح و اوقات فراغت می‌کنند پس باید امکاناتی خوب و مورد قبولی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

امیر سرتیپ میرزابیگی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم از مجموعه هتل‌های سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برای استفاده خانواده استفاده کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی. ایثارگران جانبازان و خانواده شهدا استفاده لازم را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا