بازدید وزیر ورزش از پروژه خوابگاه ورزشی تاکستان

ریال نیوز : سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه محمدمهدی اعلایی و عباس علایی مقدم در سومین روز از هفته دولت از پروژه در حال احداث خوابگاه ورزشی شهرستان تاکستان بازدید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، عباس علایی مقدم در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت این خوابگاه گفت: ساخت این خوابگاه در زمینی به مساحت  ۱۳۰۰ مترمربع در سال جاری آغاز شده و تاکنون برای آن یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: از اعتبارات سفر رئیس جمهور قرار است ۴ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود و از اعتبارات استانی هم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین تصریح کرد: این خوابگاه در حال حاضر حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

علایی مقدم عنوان کرد: با شش میلیارد تومان اعتباراتی که تخصیص داده خواهد شد برای اتمام طرح به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازمندیم که از وزیر محترم انتظار مساعدت داریم.

وی اظهار کرد: این خوابگاه در سه طبقه با ظرفیت ۱۲۰ تخت ساخته خواهد شد و دارای رستوران ، سردخانه و آشپزخانه بزرگ است.

علایی مقدم بیان کرد: با احداث این خوابگاه ضمن بسترسازی برای برگزاری رقابتهای استانی و کشوری امکان اقامت تیم های ورزشی در فضایی مناسب نیز مهیا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا