فرآیند خدمات در قشم بايد سیستمی شود

ریال نیوز : سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم کوتاه سازی، شفافیت و سیستمی کردن فرآیند خدمات به مردم و سرمایه گذران، به عنوان محورهای اصلی سیاست گذاری این منطقه آزاد تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در جلسه شورای معاونان، خدمت گزاری به مردم را بالاترین افتخار خواند و بیان داشت: درخواست های مردمی باید با بیشترین تعامل و در اولویت کاری مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

وی بر همراهی و همگامی با سایر دستگاه های شهرستان به منظور حل معضلات و مشکلات مردم تاکید ویژه کرد و افزود: به منظور چابک سازی در پاسخگویی به خواسته های مردم و سرمایه گذاران نیاز است تمام فعالیت‌های سازمان سیستمی و مکانیزه شود.

به گفته فتح الهی، هیچ منطقه آزادی به اندازه قشم، ظرفیت تبدیل شدن به پایگاهی برای تولید محصولات ایرانی و صادرات این محصولات به خارج را ندارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهور برای صادرات کالاهای داخلی عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌های این جزیره، باید بیش از گذشته بر تولید کالاهایی با برند منطقه آزاد قشم و صادرات این محصولات تمرکز کرد.

وی همچنین از نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه برای سازمان یاد کرد و ادامه داد: تقویت ساختار سرمایه انسانی و استفاده از نیروهای بومی متخصص و متعهد یکی از مهم ترین اولویت ها برای به کارگیری افراد در این سازمان است.

گفتنی است، جلسه شورای معاونان با حضور افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران مستقل این سازمان عصر امروز، شنبه 6 آذر ماه 1400 در ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

دکمه بازگشت به بالا