با فرمانده هدایت عملیات مقابله با هجمه های فرهنگی آشنا شوید

به گزارش ریال نیوز، عنبری با استعانت به مفهوم” آتش به اختیار” مورد تاکید مقام معظم رهبری، اقدام به تشکیل قرارگاه مردمی جنگ نرم (ثائر) کرده و بر هدایت عملیات مقابله با هجمه های فرهنگی، نفوذ و مصادیق جنگ نرم بین جوانان و نسل های نخبه دانشگاهی تمرکز دارد.
تربیت افسران جنگ نرم در تخصص های مختلف علمی و عملی برای مقابله با شبیخون های فرهنگی، بصیرت افزایی و استقامت و صبر در تحقق آرمان های امامین انقلاب و به ویژه فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی از اهداف این قرارگاه است.
مسئول قرارگاه ثائر که حل مشکلات عمده مدیریتی را بی توجهی به بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب می داند، می گوید: با اجرای مرحله دوم انقلاب و ریل گذاری مقام معظم رهبری و میدانگری توسط جوانان حزب اللهی و انقلابی می توان برعمده مشکلات فائق آمد.
عنبری در قابل یک جهادگر جوان،‌ نظریه نظام انقلابی رهبری یعنی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را بستر تربیت افسران جنگ نرم می داند و معتقد است یک افسر جنگ نرم کسی شبیه حاج قاسم سلیمانی است؛‌ انسانی شجاع، با تقوا، جهادگر و مستقل از بیگانه است.
این جهادگر صاحب بیش ازده جلد کتاب و 20 مقاله درحوزه پزشکی، فرهنگی و جنگ نرم است. همچنین جامعه علمی کشور او را به عنوان مخترع کفش طبی بیماران دیابتی و کلاهک هوشمند اتاق عمل می شناسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا