بازدید مدیران مالیاتی قزوین از واحدهای تولیدی

ریال نیوز : مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین به همراه معاونین و روسای اداره حراست و دادستانی، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از شرکت های تولیدی و صنعتی استان بازدید کردند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، عزیزاله عباس پور، مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن بررسی دغدغه ها و مشکلات مالیاتی شرکتها، تاکید کرد: توجه ویژه و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جهت «رشد تولید» سرلوحه کاری اداره کل امور مالیاتی استان است و این امر با جدیت تمام انجام می‌شود.

وی با اشاره به سیاست های حمایتی سازمان امور مالیاتی از واحدهای تولیدی و کسب و کار استان، اشتغال زایی برای رفع بیکاری و قطع وابستگی کشور در شرایط تحریم برای رشد و توسعه اقصادی کشور را مهم دانست و گفت: همانگونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، نظام مالیاتی نیز بیش از هرسال توان خود را برای حمایت از شرکت ها و رفع مشکلات و موانع آنها قرار داده است.

مدیرکل امور مالیاتی بیان کرد: این اداره کل در بحران های پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در کنار کارفرمایان بوده و از هیچ کوششی در به حداقل رساندن مشکلات آنان با بهره گیری از موازین قانونی دریغ ننموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا