برنامه بنیاد برکت برای اشتغال اجتماع‌محور در اصفهان

ریال نیوز : معاون اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: امسال بیش از ۲هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال اجتماع‌محور در استان اصفهان با تمرکز بر بخش کشاورزی و طرح‌های آبزی‌پروری دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ریال نیوز ، مرتضی نیازی ، معاون اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با بیان این‌که امسال با توجه به تاکید مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر تکمیل زنجیره آبی (شیلات) و زنجیره سبز (کشاورزی) در استان اصفهان بر حوزه اشتغال اجتماع‌محور تمرکز کرده است گفت: در شمال استان اصفهان به ویژه در شهرستان نطنز بر حوزه تولید گل وگیاه دارویی و گل‌های گلخانه‌ای و همچنین تولید عرقیجات تمرکز کرده‌ایم.

او ادامه داد: در سال گذشته ۸۳۰ طرح در شمال اصفهان طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور هدف‌گذاری شده بود که تمامی آن‌ها به مرحله اجرایی وعملیاتی رسید امسال هم هدف‌گذاری ما یک هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بوده که حدود ۷۰ درصد از آن‌ها در حوزه کشاورزی بوده است.

نیازی بیان کرد: پرورش ماهی و ایجاد طرح‌های آبزپروی هم امسال در برخی از مناطق استان اصفهان هدف‌گذاری شده به طوری که سال گذشته ۲۵ واحد طرح آبزپروری در شهرهای شمالی استان اصفهان ایجاد شده که امسال بنا داریم این طرح‌ها را گسترش دهیم.

اجرای بیش از ۲هزار و۶۰۰ طرح اشتغال اجتماع‌محور استان اصفهان در بخش کشاورزی

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با اشاره به این‌که در ۷ شهرستان استان اصفهان سال گذشته با ایجاد یک هزار و۱۰۰ طرح توانسته‌ایم برای ۲هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم افزود: امسال بنا داریم تعداد طرح‌های اشتغال اجتماع‌محور را در شهرستان‌های مبارکه، اردستان، شهرضا، دهاقان، خور و بیابانک، شاهین شهر و میمه به یک هزار و ۵۰۰ طرح برسانیم که بخش عمده‌ای از این طرح‌ها در حوزه کشاورزی و تولید محصولات فرآوری شده از جمله تولید سرکه سیب بوده است.

او افزود: با توجه به آن‌که در برخی از شهرهای استان اصفهان از جمله شهررضا فعالیت در حوزه صنایع دستی بسیار زیاد بوده است بنابراین ایجاد کارگاه‌های در حوزه صنایع دستی را امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا