پارسه کارت مالی و ضروری برای عموم مردم

به گزارش ریال نیوز،علیرضا رستمی مدیرعامل  آرمان توسعه الکترونیک پارسه در گفت و گو با خبرنگار ریال نیوز اظهارداشت: محصولی که ما تولید کردیم و عامه مردم هم از خدمات آن استفاده می کنند، کارت اعتباری پارسه است.

وی تصریح کرد : کارت اعتباری پارسه، کارتی بانکی درشبکه شتاب است . این کارت مختص داخل کشور بوده و به دلیل تحریم ها هنوز برای ارائه آن در دیگر کشورها تعریفی نشده است. البته زیر ساخت ارائه  این کارت برای عرضه به کشورهای دیگر صورت گرفته که در آینده نزدیک می توانیم به شکل بین المللی آن را ارائه دهیم. در نظر داریم در کنار کارت های بانکی این کارت را با قابلیت ارزی و دلاری وارد بازار کنیم.

 

رستمی در ادامه بیان کرد: در چند بانک بین الملی به صورت آزمایشی این گونه کارت ها را فعال کردیم تا پوشش مالی و خدمات پرداخت کشورهای دیگر را در دستور کار داشته باشیم اما بنابه دلیل تحریم ها و منابع انسانی و محدودیت های توسعه ای، شرکت در کشورهای خارجی در شرایط فعلی وجود ندارد.

رستمی در مورد مزایای عضویت در شبکه پذیرندگان کارت اعتباری پارسه هم تاکید کرد و گفت: ارتقای چند برابری میزان فروش ، اتصال به بزرگترین و گسترده ترین شبکه باشگاه مشتریان سراسر، کشور تبلیغات بدون هزینه فعالیتها و محصولات، ارتقای روند سرعت، کمیت و کیفیت برند شدن، امکان مدیریت بهینه و منطقی و هوشمند عرضه و تقاضا، امکان تحلیل و ارزیابی سلایق مشتریان و برنامه ریزی برای تولید محصولات پرطرفدار، بهره مندی دوسویه از مزایا و امکانات باشگاه مشتریان پارسه برای خرید نیازمندیها و فروش محصولات و رونق کسب و کار و سهیم بودن در ارتقای توان خرید مردم و تحقق رشد اقتصادی و رفاه عمومی  از جمله مزایای عضویت در شبکه پذیرندگان کارت اعتباری پارسه به شمار می رود.

وی در خصوص همکاری با بیمه های مختلف گفت: ما با شرکت های بیمه پاسارگاد ، بیمه  ما ، بیمه دانا ، بیمه آرمان و بیمه سامان همکاری داریم. فلسفه کار هم ما این بوده است که اندوخته های مادی افراد را با اندوخته های غیر مادی افراد تامین و تقویت و اعتبارات و بازپراخت اقساط خارج از سیستم بانکی عمل کنیم چرا که کمترین قبول نرخ ریسک حداقل 14 درصد بوده که به ندرت این 14 درصد رعایت می شود و عمده نرخ های بانکی 18 تا 21 درصد است. اما حداکثر نرخ ریسک در شرکت های بیمه 2 درصد است . ما برای اینکه بتوانیم تضمین اعتبارات مشتریان برای بازپرداخت اقساط مشتریان به پذیرندگان فروشگاه های طرف قراردادمان را ایجاد کنیم، از شرکت های بیمه استفاده کردیم که باز پرداخت مشتریان و سازمان را تضمین می کند.

 

وی در پایان سخنان در مورد انواع کارت اعتباری پارسه هم گفت : انواع کارتهای پارسه شامل، 1 – ستاره طوسی: اعتبار این کارتها از 0 تا 20 میلیون تومان می‌باشد که به تمام متقاضیان باشگاه مشتریان صادر می‌گردد و در صورتیکه اعتباری هم دریافت نکرده باشند تخفیفات غیر نقدی حاصل از خریدهای نقدی از کارت‌های شتابی خود و اعضای خانواده‌شان به کیف پول این کارت ذخیره شده ومی‌توانند از اعتبار انباشته شده آن در خریدهای اقساطی استفاده نمایند.

 

2 – ستاره آبی: اعتبار این کارت ها از 20میلیون تومان تا 50میلیون تومان می‌باشد که به کارکنان کم سابقه ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با اندوخته کم و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا یکصد میلیون تومان صادر می‌گردد.

 

3 –  ستاره قرمز:  اعتبار این کارت‌ها از 50میلیون تومان تا یکصد میلیون تومان است که به کارکنان با سابقه متوسط سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با اندوخته متوسط، سپرده‌گذاران بانکی و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا 200میلیون تومان صادر می‌گردد.

 

4 –  ستاره طلایی: اعتبار این کارت ها از 200میلیون تا 300میلیون تومان می باشد که به مدیران و کارکنان با سابقه بالا سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با انذوخته زیاد و سپرده‌گذاران بانکی و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا 500 ملیون تومان صادر می‌گردد.

 

5 –  ستاره مشکی: اعتبار این کارت‌ها بصورت نامحدود و دلخواه است که برای متقاضیان سازمانی b-b و شرکت‌ها و اشخاص حقوقی وسهام‌داران و سپرده‌گذاران بانکی با سرمایه بالا صادر می‌گردد.

وی  با اشاره به مزایای کارت های اعتباری پارسه چند نکته را تشریح کرد که در ادامه می خوانیم:

1 – ایجاد تسهیلات خرید اقساطی بدون نیاز به معرفی ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هر گونه وثیقه برای سازمان ها و مراکز دولتی.

2 – بدون سود وبهره بودن تسهیلات تخصیصی

3 – ارائه قیمت مشابه با خرید نقدی در بیش از 60 درصد فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد.

4 –  انتخاب تعداد اقساط با توجه به سقف تعیین شده برای تمامی فروشگاه ها یا مراکزعرضه.

5 – شروع پرداخت اولین قسط در حدود یکماه پس از انجام خرید.

6 – بازگشت اعتبار کارت، به میزان قسط پرداختی به صورت خودکار.

7 –  امکان شارژ بن کارمندی در کارت اعتباری پارسه

8 –  امکان خرید از تمام پایانه های فروشگاهی متصل به تمام بانکها ( شبکه شتاب )

9 –  امکان تعریف 10 کارت بانکی و برخورداری همه اعضای خانواده از مزایای کارت

10 –  امکان خرید اقساطی متناسب با توان خرید هر فرد

11 –  امکان استفاده بعنوان کارت هدیه

12 –  شرکت در قرعه کشی ها وجشنواره های متعدد

13 – دسترسی آسان به مراکزجهت رفع نیازهای خرید

14- ارتقاء توان خرید مردم و تقویت آسایش عمومی

15 –  تنوع محصولات و خدمات

16-  گستردگی در تمام مناطق و شهرهای کشور

17 –  امکان اختصاص هدایا و پاداش در مناسبت های مختلف

18-امکان خرید انواع کالا و خدمات از مراکز معتبر عرضه کننده با تخفیف 1% تا 60%

19 – بهره مندی از سبد متنوعی ازکلیه کالاها وخدمات تخفیف دار و تقسیطی ( مواد غذایی ،پوشاک و تزئینات، زیبایی، پزشکی ، الکتریکی ، بیمه ،خدمات رفاهی و تفریحی وخودرو و مسکن و…)

20 –  برخورداری رایگان از بیمه بازنشستگی و تامین آتیه دارنده کارت یا اعضای خانواده

21 –  بهره مندی رایگان از پوشش های بیمه ای ازکارافتادگی ، فوت و نقص عضو، بیماریهای صعب العلاج

22- امکان دریافت وام وتسهیلات بدون بهره و بدون ضامن بدون تشریفات بانکی

23 –  استخدام بدون حضور در محل کار

24 – دریافت پاداش بازنشستگی ( حدود یک میلیارد تومان )

25- دریافت حقوق مادم العمر ( سالیانه حدود 42 میلیون تومان )

26 –  کمک هزینه خرید میانگین سالیانه 12 میلیون تومان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا