معرفی کتاب های پرتیراژ و پرفروش در «کافه رادیو»

ریال نیوز : برنامه «کافه رادیو» از رادیو جوان با استقرار در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، علاوه بر توجه به نویسندگان کتاب اولی، کتاب های پرفروش و پرتیراژ را به مخاطبان معرفی می کند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، سیروس رجبی، تهیه کننده برنامه«کافه رادیو» از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب با اعلام پخش تصویری این برنامه از ایرانصدا تاکید می کند: به مدت 28 سال تهیه کنندگی می کنم. از سال 85 تهیه کننده رادیو جوان هستم و تهیه کنندگی برنامه “کافه رادیو” را به مدت 8 تا 9 سال بر عهده دارم. برنامه کافه رادیو در سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین الملی کتاب از ساعت 15 تا 16 به صورت زنده از رادیو جوان پخش می شود. علاوه بر این، برنامه به صورت زنده و تصویری از اپلیکیشن ایرانصدا تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی می افزاید: این برنامه بخش های مختلفی همچون معرفی نویسندگان جوان، گفتگو با آنها و معرفی کتاب هایشان دارد. همچنین یک میز “کتاب گرد” تعبیه شده که گزارشگر برنامه به غرفه ها سر می زند و کتاب هایی را که در پیشخوان پرفروش تر است را به مخاطبان معرفی می کند.

سیدعلی جلالی “کتاب های پرتیراژ” را معرفی می کند. خانم عبدالرحیم، گزارش از نمایشگاه را به عهده دارد و با مراجعانی که برای خرید به نمایشگاه آمده اند، صحبت می کند. موضوع کلی برنامه درباره کتاب است‌. عمده تمرکز ما انعکاس حضور مردم در نمایشگاه و فرهنگ مطالعه است.

وی ادامه می دهد: توجه بیشتر ما بر جوانان و کتاب اولی هاست. ما با نویسندگان جوان و کتاب های گفتگو خواهیم داشت، حتی برخی نویسندگان کتاب هایشان را به ما اهدا می کنند که در طول سال این کتاب ها در بخش ها و میزهای مختلف خوانده شود. 

به گفته تهیه کننده کافه رادیو، تهیه برنامه های میدانی تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

دکمه بازگشت به بالا