ترس بیت کوین از یک زن!

به گزارش ریال نیوز، بازارها بیش از اینکه در روز سه شنبه واکنش خاصی نشان دهند چشم انتظار داده‌هایی هستند که چهارشنبه منتشر می‌شود.

براساس گزارش مارکت واچ، معاملات آتی طلا در روز سه شنبه با چهارمین سقوط متوالی روبرو شدند که طولانی‌ترین ضررهای دنباله دار پس از کاهش پنج روز در 30 آوریل (۱۱ اردیبهشت) به حساب می آید. فدرال رزرو جلسه دو روزه خود را با بیانیه ای درباره سیاست های پولی روز چهارشنبه به پایان می رساند. استیفن فلود ، مدیر خدمات شمش در GoldCore در دوبلین ، به MarketWatch گفت: « موضوع غالب در حال حاضر ، کرونا و پیامدهای اقتصادی آن است.»

او اظهار داشت: « افزایش احتمالی پرونده های جدید کرونا در ایالات متحده در دوماه آینده ممکن است اقتصاد را آزمایش کند و به همین ترتیب ، شایعه افزایش کوتاه مدت اشتباه خواهد بود.»

 طلای تحویل فوریه (بهمن) ، با افت 4.30 دلار یا 0.2٪ مواجه شد و با قیمت هر اونس 1850.90 دلار به فروش رساند.

در حال حاضر قیمت هر اونس طلای نقدی با کاهش ۴.۸ دلاری یا ۰.۲۶درصد به قیمت هزار و ۸۵۱ دلار رسید. در روزی که گذشت نوسانات زیادی را تجربه کرد اما میانگین روند کاهشی داشت. آمارها نشان می‌دهد قیمت طلای نقدی حدود ۲۷ دلار یا ۱.۴۵درصد نسبت به ۳۰ روز گذشته کاهش داشته اما نسبت به یک سال پیش ۳۰۰ دلار یا ۱۷ درصد افزایش را تجربه کرده است.

کاهش قبل از انتشار آمارها

همچنین براساس گزارش مارکت واچ، معاملات نفت ایالات متحده در روز سه شنبه در حالی ارزیابی شد که معامله گران پیش از انتشار داده های هفتگی موجودی ذخایر نفت این کشور ، خطرات تأمین و خام جهانی را ارزیابی کردند.

 نفت آمریکا داده های عرضه خود را منتشر می کند و به دنبال آن داده های رسمی اداره اطلاعات انرژی در اوایل روز چهارشنبه ارائه می شود. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط S&P Global Platts ، به طور متوسط ، تحلیلگران انتظار دارند EIA(اداره اطلاعات انرژی) گزارش کاهش 1.7 میلیون بشکه ای نفت خام برای هفته منتهی به 22 ژانویه(۲ بهمن) را ارائه دهد.

آنها همچنین پیش بینی صعود هفتگی 1.2 میلیون بشکه ای موجودی بنزین را پیش بینی کردند. پیش از این اطلاعات ، نفت خام وست تگزاس اینترمدیت ، با افت 16 سنت یا 0.3٪ ، در بشکه 52.61 دلار در بورس کالای نیویورک به فروش رسید.قیمت هر بشکه نفت خام برنت نیز با کاهش بسیار اندک به ۵۵ دلار و ۸۳ سنت رسید.

ساعت 10 و نیم به وقت تهران

جلسه امشب فدرال رزرو FOMC  بیشترین توجه را در بازارها به خود جلب خواهد کرده است. جهت آتی قیمت طلا و سهام و حتی تا حدوی بیت کوین می تواند بسته به این تصمیم باشد. برخی دل نگران هستند فدرال رزرو تصمیم به تغییر سیاست بگیرد و روند حمایت از اقتصاد را متوقف کند. دید اکثریت این است که در سخنرانی روز چهارشنبه گرچه نگاه خوش بینانه به اقتصاد حفظ می شود اما تغییر سیاستی از سوی بانک مرکزی آمریکا رخ ندهد.

انتظار در بازار بیت کوین

سایت بلومبرگ گفت: اگر اصول اساسی اقتصادی اعمال شود ، نوسانات شدید بیت کوین ممکن است در نهایت به پایین‌تر از طلا برسد. شاخصی که نسبت استخراج به فروش را نشان می دهد در بالاترین حد هشت سال گذشته خود است.به نظر می رسد استخراج کنندگان این ارز دیجتالی برای تأمین برخی از هزینه های عملیاتی خود اقدام به فروش کرده اند.

در حال حاضر توجه بیت کوین به صحبت های وزیر خزانه داری آمریکا استنگرانی بازار بیت کوین به نظرات منفی جانت یلن وزیر جدید خزانه داری درباره رمز ارزها باز می گردد این نگرانی بازار بیت کوین را خرسی کرده است ارزش بیت کوین با کاهش بیش از ۳.۵ درصد به ۳۲ هزار و ۶۲ دلار رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا