توسعه بازاریابی نیاز به اتاق فکر رسانه ها دارد

فرامرز اسدی، سرپرست هفته نامه توسعه بازاریابی در استان مازندران، درباره نقش رسانه ها در توسعه بازاریابی به خبرنگار ریال نیوز گفت: با افزایش شبکه های اینترنتی وضعیت کسب و کارها با شیوه های جدیدی در زمینه توسعه و بازاریابی مواجه شده اند. البته این موضوع قابل پیش بینی بود که با همراهی تکنولوژی در عرصه های مختلف، شیوه کار به شکل سنتی در دوره های قبل کاملا با شرایط کنونی فرق داشته باشد. به هرحال نقش رسانه ها یکی از مهمترین وظایفی است که به کسب و کار افراد و بحث اطلاع رسانی، ترویج، ارتقا و توسعه کمک فراوانی خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد:ارزش یک برند در این است که بتواند با اطلاع رسانی ، مشتریان خود را جلب کند تا با ارائه محصول و یا خدمات مناسب و کسب رضایت مشتری را نسبت به کالا خود وفادار نگه دارد.

اسدی در ادامه با اشاره به همکاری سازمان های دولتی برای توسعه بازاریابی و جذب نیرو در شرایط فعلی بیان کرد:  در طول سال افراد زیادی هستند که با مدرک های تحصیلی و درجه بالا، جز بیکاران  در جامعه به شمار می روند. قطعا اگر بحث توسعه بازاریابی از سوی رسانه ها پررنگ تر جلوه کند، وضعیت بیکاری به کمترین حد خود در جامعه ما نسبت به دیگر کشورها خواهد رسید. دولت هم می تواند از کسب و کارهای جدید حمایت کند.

وی در پایان گفت: برای گسترش فناوری و استارت آپ ها باید از اتاق فکر استفاده کنیم. البته رسانه ها می توانند با همکاری بازاریابان در شناخت  این امر تاثیر زیادی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا