جنایت‌های اسرائیل ناشی از ضعف است

ریال نیوز : رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: این رژیم با جنایات خود سرنوشت محتوم خود را به جلو می‌اندازد .

«پرویز فتاح» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که مردم عزیز ایران و آزادی‌خواهان در سراسر دنیا همیشه برای حضور در راهپیمایی قدس علیه رژیم صهیونیستی انگیزه داشته‌اند  و امسال این انگیزه هزاران برابر شده است، ادامه داد: جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی باعث شده که مردم تمام دنیا حتی غیر مسلمانان به خاطر انسانیت و کودکان و زنان غزه در راهپیمایی روز  قدس حضور پیدا کنند  و این رژیم با جنایت‌های خود سرنوشت محتوم خود را به جلو می‌اندازد.

این مقام ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که در تاریخ رژیم‌هایی که کمتر از رژیم صهیونیستی جنایت مرتکب شده‌اند  به خاطر این جنایت‌ها از بین رفته‌اند و سرنوشت رژیم صهیونیستی نیز اینگونه خواهد بود، خاطرنشان کرد: جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان انجام می‌دهد ناشی از قدرت نیست بلکه ناشی از ضعف است.

وی تصریح کرد : این رژیم می‌خواهد خود را حفظ کند و چون توان مقابله با جریان مقاومت را ندارد، غیرنظامیان را مورد هدف خود قرار داده است.

وی با بیان این‌که این رژیم به مرگ قطعی و  اضمحلال خود نزدیک می‌شود، گفت : این وعده الهی است و بر اساس اعتقادات دینی ما و فرمایشات امام خمینی رحمت‌الله و مقام معظم رهبری این اتفاق خواهد افتاد.

فتاح با بیان این‌که امسال مردم با احساسات بالا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند، تاکید کرد: ان‌شاءالله  هر چه زودتر جشن پیروزی مقاومت و اضمحلال رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا