اجرای ۱۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت برای خوزستانی‌ها

ریال نیوز : معاون توسعه اجتماع محور بنیاد برکت گفت: امسال در شهرهای مختلف استان خوزستان حدود یک هزار و 200 طرح اشتغال زایی هدف گذاری شده است که بخش عمده از آنها در حوزه کشاورزی است.

به گزارش ریال نیوز ، مرتضی نیازی ، معاون توسعه اجتماع محور بنیاد برکت با بیان این که طرح های اشتغال زایی درحوزه های کشاورزی، صنعتی، خدماتی در شهرهای مختلف استان خوزستان طی سال گذشته هدف گذاری شده بود، گفت: در 4 شهر باوی،شوشتر ،گتوند و حمیدیه حدود یک هزار و 200 اشتغال در سال گذشته هدف گذاری شده بود که از این تعداد 900 طرح در قالب کشاورزی، خدماتی و صنعتی به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و امسال هم مابقی طرح ها اجرایی خواهد شد.

نیازی اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان شوشتر برای اولین بار کارگاه تست مخازن سی ان جی راه اندازی شد همچنین در شمال استان خوزستان مجوز تست مخازن کلر گرفته شده که با توسعه این کارگاه توانستیم با کشور عراق قرارداد همکاری برای رنگ آمیزی و تست مخازن منعقد کنیم.

معاون توسعه اجتماع محور بنیاد برکت اظهار کرد: در شهرستان باوی هم امسال هزار هکتار زمین دیم را آبیاری خواهیم کرد و در شهرستان گتوند هم برای اولین بار کشت یونجه را هدف گذاری کرده ایم که به عنوان شهرستان کشت یونجه نام گذاری خواهد شد.

او توضیح داد: یکی از مهم ترین طرح ها در شهرستان بهبهان در حوزه کشاورزی با تکمیل و بازسازی کانال های آبیاری به مرحله اجرایی و عملیاتی رسید و با ایجاد سیتم آبیاری تحت فشار توانستیم این طرح را تکمیل کنیم.

معاون توسعه اجتماع محور بنیاد برکت در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه نخ کیسه برای اولین باردر باغملک را به مرحله اجرایی رسانده ایم چراکه پیش از این نخ های کیسه از سایر استان ها وارد این شهرستان می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

دکمه بازگشت به بالا