دیدار استاندار قزوین با امام جمعه آوج

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: هر چند که شهرستان آوج در تقسیم بندی ملی جزو مناطق محروم قرار دارد ولی این شهرستان از ظرفیت ها و بسترهای متعددی برای پیشرفت برخوردار است.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه شهر آوج اظهار داشت: برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرستان آوج علاقه مندان و وابستگان به منطقه آبگرم و آوج باید ورود جدی تری برای سرمایه گذاری داشته باشند و ورود آنها به طور قطع برای قرار گرفتن این شهرستان در مسیر توسعه موثر خواهد بود.

وی با بیان اين که طبیعی است باید بخشی از امکانات دولتی در شهرستان آوج مستقر شود، افزود: آوج در تقسیم بندی های ملی در استان جزو مناطق محروم قرار گرفته و در بودجه های سنواتی عددی برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده ولی اعتقاد داریم این شهرستان ظرفیت ها و بسترهای زیادی از جمله موقعیت جغرافیایی، حمل و نقل، کشاورزی و گردشگری در اختیار دارد.

اعلایی گفت: همگرایی، وفاق و در کنار هم بودن مردم و معتمدین آوج و آبگرم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته‌ باشند و نگذارند که مباحث حاشیه‌ای مانع از توسعه شهرستان شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در پرداختن به موضوعات توسعه ای شهرستان منافع عمومی در نظر گرفته خواهد شد و تمامی موضوعات مربوط به این حوزه در کارگروه های مختلف بررسی می‌شود‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا