تاکید استاندار قزوین بر تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در دهه فجر

ریال نیوز : استاندار قزوین بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با ظرافت هنر و بیان دقیق و متعهدانه در ایام الله دهه فجر تأکید کرد.

به گزارش ریال نیوز، محمد مهدی اعلایی ، استاندار قزوین در نشست با اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با دستور کار برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های دهه فجر در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انتظار این است که علاوه بر برنامه‌های متداول در جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امسال شاهد تحول و ابتکار متناسب با فضای امروز جامعه باشیم.

وی بر مردمی بودن برنامه های دهه فجر تأکید کرد و افزود: ما باید تسهیل گری کنیم تا مردم جشن انقلاب اسلامی را برگزار کنند و این جشن باید با نظر و خواست مردم اجرا شود.

استاندار قزوین یکی از مسائل اصلی متناسب با دهه فجر را تبیین گری اذهان عمومی نسبت به داشته های انقلاب دانست و بیان کرد: در گذر زمان و تغییر نسل ها، امروز نیازمند بیان توانمندی ها و داشته های انقلاب در بین مردم هستیم و نسل امروز باید بدانند که مفاهیمی چون شجاعت، ایثارگری و انقلاب مردم منجر به این داشته ها در کشور شده است.

اعلایی ادامه داد: عزت، اقتدار و استقلال کشور نشأت گرفته از انقلابی است که به خواست مردم در کشور به وقوع پیوست و تبیین آرمان ها و داشته های انقلاب برای مردم بسیار شیرین و قابل توجه است.

وی با بیان این که ارزش ها و آرمان های انقلاب با ظرافت هنر و بیان دقیق و متعهدانه در دهه فجر بیان شود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند ما به بسیاری از خواسته های خود در مسیر انقلاب دست یافته ایم و از بسیاری از خواسته  فاصله داریم که باید در این مسیر جدیت داشته باشیم.
.
اعلایی افزود: هر جایی که تدبیر داشتیم و خوب عمل کردیم توانستیم به آرمان های خود دست پیدا کنیم و هرجایی که با آرمان ها فاصله داریم، به خاطر بی توجهی هایی است که در آن حوزه ها داشته ایم و باید برای تحقق آن آرمان ها برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای مردم و برخواسته از اراده مردم است و در ادامه نیز باید اراده و خواست مردم در همه مسائل مورد توجه قرار گیرد.

▫️باید به جوانان اعتماد شود

استاندار قزوین با اشاره به برنامه های دولت، اظهار کرد: ما در فضای دولت جدید به دنبال این هستیم که جامعه اخلاقی تر اداره شود و آرمان هایی چون عدالت محوری و توجه به نخبگان در دستور کار ما قرار دارد و اعتقاد داریم باید به جوانان اعتماد شود چرا که انقلاب متکی به آن ها است و باید امور به آن ها سپرده شود.

اعلایی به چالش هایی که دشمنان با آن دست به گریبان هستند، اشاره کرد و بیان داشت: با رشد و بالندگی انقلاب اسلامی در جهان، دشمنان ما با چالش‌های جدی و لاینحل روبرو شده اند و باید این نکات برای مردم بیان شود.

وی در پایان به فضای وفاق و همدلی در فضای فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نسبت به آینده استان خوشبین و امیدوار هستیم؛ چراکه جوانان خوش فکر در حوزه فرهنگی حضور دارند و بین دستگاه های فرهنگی یک همدلی و وفاق خوبی وجود دارد و باید این مسیر را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی امسال تحت عنوان «جشن ملی 1400» است و در این جلسه مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به بیان برنامه های پیش بینی شده برای این دهه پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا