ساماندهی انبارهای تملیکی

ریال نیوز : معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ساماندهی انبارهای کالاهای تملیکی دولت از سوی وزارتخانه، گفت: طی سال گذشته موفق به تعیین تکلیف ۲۰ هزار میلیارد تومان کالاهای این انبارها شدیم.

سید عبدالمجید اجتهادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که دولت عزم جدی برای ساماندهی انبارها به خصوص انبارهای کالاهای تملیکی دارد، تاکید کرد: در این راستا بازدیدهایی مشترک با حضور مسئولان قوه قضائیه از انبارهای کالاهای تملیکی در سراسر کشور صورت می‌گیرد که امروز مهمان انبار تملیکی سمنان هستیم.

وی با بیان این که در برخی انبارهای سازمان مانند انبار سمنان مشکلاتی وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم، تاکید کرد: به دلیل مشکلاتی که در تملیک انبار و استیجاری بودن آن است امکان ساماندهی کالا وجود ندارد و این موضوع باید پیگیری شود.

رئیس سازمان اموال تملیکی کشور با بیان این که انبارهایی که در تملک ما نبوده و بعضاً حتی اجاره‌ای هستند مشکل چینش و قفسه بندی و همچنین مرتب کردن کالاهای تملیکی دارند که سبب برو مشکلات و فرسودگی می‌شود، تاکید کرد: به دنبال تملیک یا اخذ مجوزها برای ساماندهی این انبارها هستیم.

اجتهادی با بیان این که چیدمان صحیح و کد گذاری کالا دو موضوعی است که در انبار کالاهای تملیکی بسیار به آن تاکید داریم، گفت: به زودی شاهد خواهیم بود که مشکلات انبار تملیکی سمنان نیز برطرف خواهد شد.

وی همچنین با بیان این که مشکلات اخذ مجوزها از دیگر موضوعاتی است که پیگیری آن را در دستور کار قرار داده‌ایم، تاکید داشت: طی سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا در داخل انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور تعیین تکلیف شده است.

معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: تاکید وزارتخانه تعیین تکلیف فوری و ورود کالاها به چرخه اقتصادی و نه انبار کردن آن‌ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا