رتبه برتر دامپزشکی قزوین در جشنواره شهید رجایی

ریال نیوز : اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش ریال نیوز ، در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی، استاندار قزوین از دکتر مهدی جلوخانی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین و تیم ارزیابی تقدیر به عمل آورد.

ارزیابی دستگاه های اجرایی استان بر اساس تقسیم بندی فعالیتهای دستگاههای اجرایی و بررسی پایش عملکرد، در 2 شاخص عمومی و اختصاصی صورت می پذیرد که اداره کل دامپزشکی استان قزوین در گروه تولیدی و خدماتی با کسب بالاترین امتیاز در شاخصهای عمومی واختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشریح کرد: کسب رتبه برتردر گروه دستگاههای تولیدی و خدماتی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بر تولید و دانش بنیان تاکید شده است، نشان از اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی و خدمات رسانی مطلوب به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی دارد که امید است با تداوم این روند شاهد شکوفایی تولید در بخش دامپروری و کشاورزی استان باشیم.

دکتر مهدی جلوخانی همچنین افزود: ارائه خدمات مطلوب به بهره برداران بخش کشاورزی و ارتقاء سطح بهداشت عمومی با تکیه بر مبانی دانش بنیان از برنامه های اداره کل دامپزشکی در سال جاری خواهد بود که امید است با حمایت مسئولین و همکاری آحاد جامعه شاهد تحقق این مهم در سطح استان و کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا