سامانه جامع طراحان رونمایی شد

ریال نیوز : آیین رونمایی از «سامانه جامع طراحان» کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی طراحی و اجرا شده است در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، دکتر حامد حاجی ملامیرزایی در این آیین که به میزبانی سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگانی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت صمت برگزار شد گفت: این سامانه یکی از بیش از 20 سامانه‌ای است که طراحی و اجرای آن بر اساس اسناد بالادستی در برای تنظیم‌گری حوزه‌های فرهنگی و هنری در یک سال اخیر توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی طراحی و اجرا شده است.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: طراحی سامانه‌های ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تلاش، تدبیر و پیاده‌سازی همکاران ما در واحد یکپارچه‌سازی خدمات آنلاین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی انجام شده است.

بنا بر این گزارش «سامانه جامع طراحان» به نشانی http://tarrahan.farhang.gov.ir با هدف ساماندهی طراحان کشور راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا