شهر بدون مانع برای معلولان

ریال نیوز : رئیس سازمان بهزیستی گفت: شهر بدون مانع برای دانش آموزان استثنایی و سایر مددجویان الزامی است.

به گزارش ریال نیوز ، علی محمد قادری ، رئیس سازمان بهزیستی در همایش روز جهانی معلولین با بیان اینکه یکی از وظایف بنیادین بهزیستی پیگیری مشکلات دانش آموزان معلول است؛ گفت: اگر مردم کمک کار ما نبودند، اگر خیران نبودند ما این تعداد خدمت را به دانش آموزان معلول نمی‌توانستیم ارائه کنیم.

وی با بیان این که در دولت کارگروه‌های متعددی خدمات ارائه شده به معلولان را رصد می‌کنند؛ گفت: ۵۹ کد خدمتی با ۷۰ درصد تعرفه بخش خصوصی به مددجویان عزیز ارائه می‌شود. در زمینه تشویق دانش آموزان و بهبود زندگی آنان بهزیستی اقداماتی را انجام داده و می‌دهد. سازمان بهزیستی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی همکاری‌های خوبی را با یکدیگر دارند.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان این که در حال حاضر شهر مناسب و مختص دانش آموزان استثنایی در کشور وجود ندارد گفت: برخی از اقدامات همچنان در دستور کار است. شهر بدون مانع برای دانش آموزان استثنایی و سایر مددجویان الزامی است. چند ماه قبل هتلی در تراز معلولین در مشهد مقدس افتتاح شد اما این اقدامات باید پیگیری و ادامه دار باشد و افتتاح و راه اندازی مراکز بیشتر برای معلولان و مددجویان الزامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا