تاکید استاندار قزوین بر راه‌اندازی فرودگاه تجاری

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت : راه اندازی فرودگاه قزوین در حوزه باری و تجاری بسیار تحول آفرین و اثرگذار است .

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز در آیین رونمایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در خیلی از شاخصه های تولیدی کشور، حرف برای گفتن دارد که این موضوع نتیجه تلاش ها و مجاهدت جامعه کشاورزی استان است.

وی افزود: تولیدکنندگان بخش دامی در سال جاری گرفتار فراز و نشیب های زیادی بودند ولی با تلاش و مجاهدت خللی در روند تولید به وجود نیامد که این مهم شایسته تقدیر و تشکر است.

اعلایی گفت: انجام مالکیت اراضی کشاورزی استان قزوین یکی از نمادهای شعار ما می توانیم است چرا که استان در سال گذشته در این زمینه در رتبه‌های پایانی کشور قرار داشت ولی هم اکنون رتبه نخست را در اختیار دارد و این موضوع نشان دهنده این است که اگر اراده باشد به نتیجه می رسیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در بخش کشاورزی دارای تشکل های توانمندی است، اضافه کرد: یکی از ظرفیت های استان در فضای مدیریتی یکدلی و همدلی در بین تمامی ارکان حاکمیت است که در فضای خدمت رسانی به مردم دنبال می شود و به طور قطع نتایج مثبتی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: موضوع آب و زمین در استان قزوین جزو مهم‌ترین مقولاتی است که در گذشته منجر به رانت‌ها و فرصت طلبی ها شده و امروز در مسیر بهره وری، شفافیت و واقعی شدن قرار گرفته است.

وی افزود: رئیس جمهور در دیدار هیئت دولت با استانداران از اجرای موضوعات مربوط به آرد و نان که به پیشگامی قزوین اجرا شد تقدیر کردند که این مهم نشان دهنده تلاش همکاران جهاد کشاورزی استان است.

اعلایی گفت: در ایام طرح اصلاح نظام یارانه‌ای با ورود تمامی تشکل های کشاورزی و با تصمیمات شبانگاهی و بامدادی، کمترین مشکلی در استان به وجود نیامد و هیچ خللی در حوزه توزیع به وجود نیامد که بازهم شایسته تقدیر و تشکر است.

استاندار قزوین با بیان اين که فرودگاه برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد:  استان قزوین اولین استانی است که فرودگاه در آن ایجاد شده و امروز تنها مرکزی استانی است که فرودگاه ندارد که با عنایت وزارت جهاد کشاورزی مشکلات آن می تواند برطرف شود و علاوه بر این که در حوزه باری و تجاری هم بسیار تحول آفرین و اثرگذار است می تواند در بخش مسافربری هم مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا