ظرفیت صنایع برای حمایت از رسانه‌های قزوین به‌کار گرفته شود

ریال نیوز : رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه قزوین استانی صنعتی است می‌توان از این ظرفیت برای حمایت از خبرنگاران و برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی برای اصحاب رسانه استفاده کرد.

به گزارش ریال نیوز ،مصطفی جعفری در نشست مشترک شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گفت: درآمد پایدار برای رسانه‌ها یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در قانون برای توجه و همکاری دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها مواردی تعریف شده، می‌توان از این اعتبارها برای حمایت از رسانه‌های خودگران استفاده کرده و بودجه‌هایی را برای آن‌ها تخصیص داد.

جعفری افزود: تکریم خبرنگاران و رسیدگی به معیشت آن‌ها یکی دیگر از مواردی است که باید به آن پرداخته شود؛ لازم است روابط عمومی‌ها رسانه‌هایی که اخبار آن‌ها را به طور مستمر منتشر می‌کنند بدون نگاه خطی مورد حمایت قرار دهند.

وی کمک به فعال شدن تعاونی مسکن خبرنگاران، صدور کارت خبرنگاری یک شکل برای تمام فعالین رسانه با همکاری یکی از بانک‌ها، ساماندهی نشست‌های خبری و دعوت از خبرنگاران فعال و میدانی برای حضور در این نشست‌ها، حمایت حقوقی و معنوی از خبرنگاران و عدم شکایت توسط نهادهای اجرایی را از دیگر نیازهای حوزه رسانه استان برشمرد.

جعفری بازدید مستمر و ماهانه از رسانه‌ها می‌تواند به بررسی وضعیت آنها کمک کند؛ حمایت ویژه در برگزاری جشنواره‌ و نمایشگاه‌ها و تشکیل کمیته روابط عمومی و رسانه در خانه مطبوعات هم از مواردی است که در بهبود وضعیت رسانه‌ها تاثیرگذار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا