فعالان اقتصادی باید در هر شرایطی حمایت شوند

ریال نیوز : وزیر اطلاعات دولت روحانی گفت: در هر شرایطی باید از فعالان اقتصادی حمایت شود.اگر سرمایه دار و فعال اقتصادی حمایت شود به طور یقین در کار پویا تر و فعال تر و جدی تر کار می کند.

به گزارش ریال نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در همایش مجمع خیرین راه فردا کوثر در جمع تجار, اصناف و انبوه سازان گفت: برگزاری چنین همایش هایی باید پیش درآمدی برای فعال تر شدن فعالان اقتصادی و فراهم شدن زمینه کار و تامین امنیت برای حفاظت از سرمایه گذاری باشد.

وزیر اطلاعات سابق به منویات مقام معظم رهبری برای شعار سال اشاره کرد و گفت: در کلام مقام معظم رهبری امسال به نام رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است و این درست است از آنجا که یکی از زمینه های مهار تورم مبحث رشد تولید است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:مقام معظم رهبری عبارت خوبی در جمع دولت به کار بردند که فعالان اقتصادی سرداران جنگ اقتصادی ما با دشمنان هستند. وقتی فعال اقتصادی شد سردار جنگ باید احترام ویژه ای برای او قائل شد.

وی حمایت از فعال اقتصادی را بسیار تاکید کرد و اظهار داشت:از فعالان اقتصادی در این شرایط باید حمایت شود البته در هر شرایطی باید از فعالان اقتصادی باید حمایت شود.اگر سرمایه دار و فعال اقتصادی حمایت شود به طور یقین در کار پویا تر و فعال تر و جدی تر کار می کند.

علوی تصریح کرد: فرصت تولید و فرصت های شغلی راه حل صحیح مشکلات معیشتی مردم است که به تبع آن بیکاری هم کاهش پیدا می کند.

وی افزود: نشاط و پویایی فعالیت اقتصادی ثمره فعالیت مغز فعالیت اقتصادی در فضای آرامبخش و امنیت سرمایه گذاری است.

علوی, نشاط و آرامش را پیش زمینه فعالان اقتصادی دانست و گفت: با تدبیر باید با مشکلات برخوردار شود, باید به سراغ پولدار کردن بی پول ها رفت و مهمتر از همه نشاط و شادابی و آرامش برای فعالان اقتصادی باید مهیا شود.

وزیر سابق اطلاعات امنیت و آرامش اقتصاد را مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای تولید بیشتر نه تنها امنیت اقتصادی بلکه آرامش اقتصادی هم لازم است و انشالله امسال سال رشد و شکوفایی اقتصادی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا