کتاب؛ پل راهبردی برنامه سازان با شنوندگان

ریال نیوز : معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب بیان کرد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این است، امسال از حداکثر ظرفیت شبکه‌های رادیویی در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌‌مند شویم.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی‌زاده درباره برنامه‌های این معاونت در ایام نمایشگاه کتاب گفت: حضور شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه کتاب و پوشش آن برای مخاطبان، زمینه‌ای مفید برای استفاده از تجربیات مختلف و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دریچه برنامه‌های رادیویی است. تلاش می‌کنیم امسال از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌مند شویم. بنابراین برنامه‌های متنوعی از سوی شبکه های رادیویی طراحی شده است.

معاون صدا ادامه داد: رادیو با کتاب بسیار عجین است و فعالیت معاونت صدا فقط به ایام نمایشگاه کتاب ختم نمی‌شود، بلکه در طول هفته، شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌های متعددی درباره کتاب دارند. مصداق این جمله برنامه‌هایی با محوریت کتاب است که در قالب برنامه‌های مختلف با ناشران و نویسندگان مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند.  

بخشی‌زاده با اشاره به فعالیت ایرانصدا افزود:  پایگاه کتاب گویای ایران‌صدا تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف را صوتی آماده کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است. برای این اقدام از حضور هنرمندان بسیاری استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا