تاکید استاندار قزوین بر ضرورت هم افزایی شهرداری ها

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: هم افزایی بین شهرداری ها به ویژه شهرداری های بزرگ باید ایجاد شود تا نقش آفرینی بهتری در استان در زمینه مدیریت شهری شکل بگیرد.

به گزارش ریال نیوز، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز چهارشنبه در شورای سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اظهار داشت: شرایط کشور در حوزه اقتصادی باعث شده تا مجموعه هایی مانند شهرداری ها که خودگران اداره می شوند، با سختی امور را خود را دنبال کنند.

وی افزود: البته بخش عمده ای از هزینه شهرداری ها از محل ارزش افزوده تأمین می شود که در این زمینه هم تغییراتی نیاز است و باید برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: در استان قزوین حداقل در بسیاری از بدیهیات مجموعه مدیریت شهری مشکلی مشاهده نمی شود که قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم سال آینده با بهبود وضعیت اقتصادی کشور شاهد کاهش مشکلات شهرداری ها و مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: برنامه ریزی ها و سیاست گزاری موجود در سازمان همیاری شهرداری ها نوید بخش روزهای خوب است و می تواند برای استان و شهرداری ها بازوی توانمندی باشد که با همین هدف هم شکل گرفته است.

وی افزود: در شهر قزوین و در برخی از شهرهای بزرگ مشکلات ترافیکی زیاد است و در مقایسه با مراکز استان های هم اندازه قزوین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و حضور عوامل ترافیک خیلی کم است و فضای مناسبی در حوزه ترافیک مشاهده نمی شود که شهرداری ها با کمک بخش خصوصی باید با نصب دوربین، به کنترل ترافیک شهر کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا