تجربه رستوران سبز در ” عمارت ” فشم

ریال نیوز : با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا و پررنگ تر شدن اهمیت سلامت بدن کافه عمارت را برای یک لحظه شاد و مفرح به شما پیشنهاد می کنیم.

به گزارش ریال نیوز ، مهندس بیژن میری ، صاحب رستوران عمارت فشم با بیان این که استفاده از مواد طبیعی و تازه باعث شده است که مردم لقب رستوران سبز را به عمارت بدهند افزود : باغ رستوران عمارت فشم در محیط کوهساری به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع با پارکینگ اختصاصی و محل بازی کودکان فضایی مناسب و آرام برای برگزاری انواع جشن ها و مراسم هاست.

وی با بیان این که رستوران عمارت فشم فقط از گوشت گوسفندىً تازه و گوشت سفيد فيله مرغ و ماهي سر دابى و ميگوى تازه و سبزيجات تازه استفاده مي كند اظهار داشت : این رستوران با مدیریت هزینه توانسته هزينه هاى جارى و افزايش قيمت كالاهاي مصرفي را به گونه‌ای کنترل کند که هيچگونه افزايش قيمت نداشته باشد به طوری که داشتن كيفيت در حد عالي و مستمر با فروش بالا هزينه هاى خود را پوشش داده است.

میری همچنین از برگزاری مسابقه اینستاگرامی ” جمعه ها با باغ رستوران عمارت ” برای عموم با جایزه خرید ۵۰۰ هزارتومانی خبر داد.

گفتنی است ؛ علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب واقع در تهران ، جاده فشم، بعد از زردبند ، کیلومتر ۳ به صورت حضوری مراجعه کرده و برای رزرو با تلفن ۲۶۵۰۷۵۴۴ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

دکمه بازگشت به بالا