مرسدس AMG A45 برابوس معرفی شد

به گزارش ریال نیوز،در ابتدای سال، برابوس (Brabus) بسته تیونینگ خود را برای نسل جدید مرسدس AMG A45 S معرفی کرد و ‌اکنون می‌دانیم که قیمت این نسخه‌ی ارتقایافته چقدر است. به گزارش Carscoops به نقل از وب‌سایت رسمی برابوس، خرید این مدل برای مصرف‌کننده ۱۰۵,۴۶۲ دلار (۸۹,۱۳۱ یورو) با احتساب مالیات هزینه دارد. در نتیجه، هاچ‌بک ارتقایافته‌ی مرسدس AMG A45 S از بی‌ام‌و M3 جدید گران‌قیمت‌تر است که قیمت آن از ۹۷,۶۱۶ دلار (۸۲,۵۰۰ یورو) در آلمان آغاز می‌شود. همچنین این خودرو گران‌تر از پورشه ۷۱۸ کیمن GTS 4.0 با قیمت حدود ۹۸,۶۶۳ دلار (۸۳,۳۸۵ یورو) در بازار آلمان است.
نمای جلو مرسدس آ ام گ تیونینگ برابوس / Brabus Mercedes-AMG A45 S نقره ای رنگ
در ازای پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار دلار به برابوس برای خرید هاچ‌بک مرسدس AMG A45 S، چه چیزی به دست خواهید آورد؟ خروجی پیشرانه‌ی آن ۴۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر یا ۲۹ اسب ‌بخار و ۵۰ نیوتن‌متر بیشتر از خروجی پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر مدل اصلی است. این پکیج ارتقا باعث می‌شود خودرو در زمان ۳٫۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که کاهش ۰٫۲ ثانیه‌ای نسبت به مدل اصلی دارد و حداکثر سرعت آن به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود.
قدرت بیشتر، تنها گزینه‌ی برابوس برای این خودرو نیست؛ زیرا A45 S دارای مجموعه‌ی جدیدی از فنرهای با قابلیت تنظیم ارتفاع است که ارتفاع سواری را تا ۳۰ میلی‌متر کاهش می‌دهند. همچنین رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی قرارگرفته روی لاستیک‌های کنتیننتال و صفحات محافظ پادری، پدال‌های آلومینیومی و کفپوش مخملی در میان امکانات این خودرو وجود دارد. اگر این موارد کافی نیست، می‌توان برای انتخاب فضای داخلی شخصی‌تر به مهندسان برابوس متوسل شد و از بین رنگ‌های مختلف چرم و طرح‌های تودوزی یکی را انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا