نشست هم ‏اندیشی مدیر کل مالیات استان قزوین با هیات رئیسه اتاق بازرگانی

ریال نیوز ، در راستای استمرار همکاری با فعالان اقتصادی و بررسی مسائل و مشکلات آنان، نشست هم اندیشی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، سید محمود موسوی صانع، مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین در این جلسه با بیان این‌که حمایت از تولید و اشتغال، از رویکردهای اصلی نظام مالیاتی است گفت: نگاه ما به فعالان اقتصادی به عنوان، شرکای استراتژیک و راهبردی ما است، بنابراین تمام تلاش خود را بکار میگیرم تا زمینه رونق اقتصادی و اشتغال در استان  فراهم شود.

وی با بیان این‌که نظام مالیاتی در عین رعایت حقوق دولت بر استیفای حقوق مودیان تاکید دارد، گفت: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و استقرار کامل سامانه مودیان، اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی بصورت سیستمی دریافت شده و سازمان مالیاتی درخواست های استرداد مالیات بر ارزش افزوده را با سرعت بیشتری رسیدگی و پرداخت می کند.

موسوی در ادامه بر لزوم تعامل و همکاری متقابل جهت رفع مسایل و دغدغه های فعالان اقتصادی و مودیان در سطوح مختلف تاکید کرد و برای استمرار برگزاری جلسات و نشست ها جهت رفع حداکثری مشکلات مودیان اعلام آمادگی کرد .

در این نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی نیز ضمن طرح برخی مشکلات و دغدغه های مالیاتی فعالان اقتصادی، به بیان دیدگاه‏ها و نظرات خود پرداختند و درخصوص توسعه تعاملات بیشتر و بهره گیری از ظرفیت نمایندگان بخش خصوصی در جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی تبادل نظر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دکمه بازگشت به بالا