نشست خبری هفته ارتش در قزوین

ریال نیوز : نشست خبری  مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، امیر سرتیپ‌دوم شفیعی با اشاره به اقدامات ورزشی صورت گرفته در لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد : تیم وزنه برداری لشکر ۱۶ زرهی با شکست حریفان قدرتمند خود در مسابقات کشوری، بعد از ماه مبارک رمضان در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان با بیان این که بیش از ۲۳ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای کارکنان خدوم ارتش ساخته شده یا در حال احداث است است گفت: در حال حاضر بیش از 2هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان ارتش در استان قزوین وجود دارد که ۷۷۳ واحد از آنها در شهر قزوین واقع شده است.

وی همچنین بیان کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی شخصی نیز در راستای تامین مسکن کارکنان لشکر ۱۶ زرهی و تیپ های تابعه در منطقه احداث خواهد شد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، فرماندهی فراجا، بسیج و آحاد مردم در تمامی صحنه ها حضور فعالی داشته و در دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۹۵۰ شهید، یک هزار و ۲۰۶ جانباز و یک هزار و ۵۸۵ آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر جابجایی لشکر ۱۶ زرهی از موقعیت کنونی گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر مکان لشکر ۱۶ زرهی نداریم.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت در راستای تامین آسایش و آرامش مردم و تل گره ترافیکی در بلوار شهید چگینی تنها بخشی از لشکر جهت تعریض این کمربندی در حال تغییر کاربری می باشد و همچنین در این منطقه برای خانه دار شدن تعدادی از کارکنان واحدهای مسکونی احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا