اولین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم

ریال نیوز : اولین نشست رسمی کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینان گام دوم با حضور جمعی از بانوان تاثیرگذار برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز , خاطره استاد رضایی ، رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینان گام دوم در جمع اصحاب رسانه و جوانان و بانوان تاثیرگذار گفت : به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تاثیرگذار و سرتیم ها از حوزه های مختلف اعم از حوزه های کشاورزی, حقوقی ,صنایع دستی به خصوص صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه های دانشگاهی ,حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد : تصمیم گرفته شد پروژه های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد : با توجه به ظرفیت ها موجود ,تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و دوستان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع بینانه مسئله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه ام مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =

دکمه بازگشت به بالا