مدیریت تقاضا راهگشای سازگاری با کم‌آبی است

ریال نیوز : مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : با وجود تغییر اقلیم و خشکسالی های پی در پی، اقدام های موثر قابل اجرا در زمینه مدیریت تولید آب انجام شده و تنها مدیریت تقاضا راهگشای سازگاری با کم آبی است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی، مهدی بختی در جریان سفر یک روزه به استان قزوین و در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب این استان افزود: استفاده از فناوری‌های نوین، وجود قوانین بازدارنده و آموزش عمومی سه ضلع عملیاتی یک مثلث برای اجرای پروژه مدیریت تقاضاست و تغییر فرهنگ و رفتار عمومی بدون در اختیار داشتن دو عنصر اول و تنها بر پایه اطلاع‌رسانی و آموزش، اثرگذاری مورد انتظار را ندارد.

وی تصریح کرد: شرکت های آب و فاضلاب مردمی‌ترین شرکت‌های خدمات‌رسان به مردم کشور هستند و یکی از کارویژه‌های مهم روابط عمومی، بازتاب مناسب این خدمات است.

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور با اشاره به اینکه هنر روابط عمومی تبدیل اطلاعات خام به محتوای قابل انتشار و جذاب در جامعه است یادآور شد: اثرگذاری کار در حوزه روابط عمومی زمان‌بر است و نیازمند مطالعه و سنجش افکار است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اقدام های صورت گرفته در شرکت آبفای استان قزوین نظیر نرم افزار خدمات الکترونیک یارآب بسیار کامل و پاسخگو بوده و قابلیت تعمیم و کاربرد در کل کشور است.

در جریان این سفر همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در زمینه امور روابط عمومی اقدام های مناسبی چون تکمیل نرم افزار یارآب، مدیریت دانش برای انتقال تجربه نیروهای با تجربه بالای 28 سال به کارکنان جوان شرکت، جلسات هماهنگی و همدلی مدیران و کارکنان و کمیتی کردن مزایای کارکنان بر اساس فعالیت های آنان انجام شده است.

داراب بیرنوندی همچنین افزود: در زمینه بازتاب خبری و اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته به مردم هدف های مورد نظر در ادوار گذشته حاصل نشده و به دنبال افزایش کمی و کیفی عملکردها برای جبران آن به ویژه در فضای مجازی هستیم.

وی در ادامه قدرت اثر گذاری فضای مجازی را بر مخاطبان بی‌نظیر عنوان کرد و یاد آور شد: باید در عرصه فضای مجازی قدرتمند ظاهر شویم و تهدیدهای این فضا را به فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم در زمینه خدمات انجام شده تبدیل کنیم.

گفتنی است در جریان سفر یک روزه مهدی بختی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان قزوین از دفتر ارتباط با مشتریان (CRM) این شرکت بازدید شد و ناصر لامعی، معاون درآمد و خدمات مشترکین و مصطفی قاسمی،مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان قزوین گزارشی از عملکرد این واحد و نرم افزار یارآب ارائه دادند و در ادامه نیز بازدیدی از دفتر روابط عمومی شرکت مذکور صورت گرفت که در حین آن گزارشی از سوی سید محمد حسین ابوترابی، مدیر این دفتر ارائه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا