افزایش ۴.۵ درصدی پروازهای قشم

ریال نیوز : مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از افزایش ۴,۵ درصدی پروازهای این فرودگاه در ۶ ماهه دوم سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی بابیان این‌ مطلب گفت: تعداد پروازهای این فرودگاه از ابتدای مهرماه تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، دو هزار و ۳۸ پرواز بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، با ۴,۵% افزایش مواجه بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران ورودی و خروجی در این مدت نیز ۲۸۳ هزار و ۴۲۳ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹,۵۶% رشد داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم همچنین از دایر شدن پرواز قشم- شیراز برای دو روز در هفته(یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها) خبر داد و افزود: این پرواز با همکاری شرکت فلای پرشیا و هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۳۸ مسافر دایر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد هم‌وطنان شیرازی برای سفر به جزیره و بازدید از ظرفیت‌های ویژه گردشگری این منطقه، خط پروازی مذکور باهدف ارتقا پروازها و تسهیل تردد برای ساکنان جزیره و مردم استان فارس راه‌اندازی شده است.

به گفته رجبی، با راه‌اندازی این خط جدید، مجموع پروازها در این فرودگاه به ۱۸۰ پرواز رفت‌وبرگشت در هفته رسیده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان سفر به قشم از مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و یک خط بین‌المللی از دُبی می‌توانند به این‌ جزیره زیبا در جنوب کشور سفر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا