دستگیری کارمند کلاهبردار نمایندگی خودرو در قزوین

ریال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری کارمند کلاهبردار یکی از نمایندگی های خودروهای خارجی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، حسین رجبی در خصوص کلاهبرداری این متهم گفت: حسب گزارشات واصله، شکایت شکات و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی موصوف؛ مشخص گردید احدی از کارمندان این نمایندگی به همراه همدستان خود مبالغ قابل توجهی در قبال فروش خودرو از شهروندان دریافت نموده و تاکنون خودرویی به مالکین تحویل داده نشده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه این متهم از حدود 300 نفر از شهروندان مبلغی بیش از 100 میلیارد تومان وجه نقد خارج از ضوابط و مقررات مربوط به نمایندگی دریافت نموده و سپس متواری شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: به همین خاطر شکایت شکات تحت عنوان کلاهبرداری در یکی از شعب بازرپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

رجبی تصریح کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، این کارمند کلاهبردار در یکی از شهرستان های مرزی شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات و رسیدگی قضایی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه هشدار داد: شهروندان مراقب فعالیت شرکت های خودرویی و افراد سودجو در این حوزه باشند و برای ثبت نام و دریافت خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام نمایند، زیرا دریافت خودرو خارج از ضوابط امکان پذیر نیست و صرفاً در دام افراد فرصت طلب گرفتار می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا