تقدیر از پیشکسوت نمونه صنعت مرغ تخم گذار در قزوین

ریال نیوز : مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از پیشکسوت نمونه صنعت مرغ تخم گذار کشور تقدیر کرد .

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در مراسمی که صبح امروز در محل دفتر مدیر کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد از خدمات مهندس منصور بازدار رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ مادر و تخم گذار استان قزوین که در هفته جاری به عنوان پیشکسوت نمونه کشوری صنعت مرغ تخم گذار انتخاب شده بود با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

دکتر مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این مراسم بر حمایت تمام قد مجموعه دامپزشکی از تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر کشور به افراد تاثیر گذار در عرصه تولید که نقش موثری در خودکفایی بر عهده دارند نیاز دارد و انتخاب اخیر نیز بیانگر همین مهم است و در مقابل تولید کنندگان نیز با تلاش و پشتکار حداکثری ، خدمات رسان آحاد مردم جامعه باشند.

دکتر جلوخانی به مدیران حاضر در جلسه تاکید کرد: تولید کنندگان را حمایت کنند تا روز به روز شاهد رونق تولید در کشور و بهبود اوضاع اقتصادی در جامعه باشیم.

مهندس منصور بازدار هم در این جلسه خود را با افتخار جزئی از خانواده بزرگ دامپزشکی دانست و ضمن بیان مطالبی در زمینه همکاریهای دو جانبه اتحادیه مرغداران و دامپزشکی، اذعان داشت تا کنون مجموعه دامپزشکی قدمهای موثری را در راه بهبود فضای کار برای تولید کنندگان فعالان صنعت مرغداری فراهم آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا