خبر خوش نزاجا برای قهرمانان

ریال نیوز : مدیر تربیت بدنی نزاجا؛ ورزشکاران و قهرمانان ملی و کشوری می توانند بدون هزینه و با بهترین شکل ممکن خدمت مقدس سربازی خود را رایگان پشت سر بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری ریال نیوز؛ سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا پیرامون عضویت قهرمانان و نخبگان ورزشی در باشگاه نیروی زمینی ارتش در گفت وگو با صمد خزایی خبرنگار ورزشی ریال نیوز گفت؛ ورزشکاران و قهرمانان ملی که در لیگ های کشوری مشغول فعالیت هستند می توانند با عضویت در ۳۲ تیم فعال باشگاه نیروی زمینی خدمت مقدس سربازی را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارند.

مسیب زاده با اشاره به رایگان بودن تست گیری ها و فراخوان های باشگاه ادامه داد؛ باشگاه نیروی زمینی ارتش در ۳۲ رشته ورزشی مختلف در بالاترین سطوح ورزشی کشور تیمداری می کند و فراخوان های این باشگاه به صورت کاملا رایگان بدون واسطه و هزینه ای برای ورزشکاران صورت می گیرد تا نخبگان ورزشی بدون کوچک ترین هزینه و دغدغه ای خدمت خود را سپری کنند.

مدیر عامل باشگاه نزاجا افزود؛ تست گیری های تیم های فوتبال امید این باشگاه زیر نظر کادر فنی طی روز های اخیر برگزار شده و تیم کشتی آزاد نزاجا نیز در روز های آینده اقدام به فراخوان و جذب ورزشکار می کنند که ورزشکاران مطرح و صاحب نام می توانند به صورت رایگان در این فراخوان شرکت کنند و همچنین سایر رشته های این باشگاه فراخوان های جذب بازیکنشان از طریق روابط عمومی باشگاه در آینده نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی نزاجا در پایان گفت؛ خوشبختانه با حمایت های فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش و تلاش های اعضای هیات رئیسه باشگاه نیروی زمینی در سال ۱۴۰۰ باشگاه نیروی زمینی در بیش از ۷۰ درصد از تیمداری های خود روی سکو رفته و در سال جدید نیز در تلاش هستند تا این افتخارات را تکمیل‌تر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا