دعوت رادیویی برای حضور روستاها پای صندوق‌ رای

ریال نیوز : تهیه کننده برنامه انتخاباتی «یه روستا یه عالمه رأی» گفت: این برنامه با موضوع انتخابات را از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز از ۹۴ روستای استان تهران بشنوید.

به گزارش ریال نیوز ، سینا محمدحسن  ضمن اعلام پخش این برنامه گفت: برنامه «یه روستا یه عالمه رأی» کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ۱۰ اسفند، در قالب مستند گزارشی و مستند مصاحبه از روستاهای استان تهران تولید و در بازه زمانی در ۳ نوبت پخش خواهد شد. هر نوبت به یک روستا اختصاص یافته که در مجموع روزانه به ۳ روستا می‌پردازیم. این برنامه در ۹۴ قسمت مطابق با ردیف فرکانس اف. ام شبکه رادیویی تهران از ۹۴ روستای استان تهران روی آنتن می رود.

وی با اشاره به اهداف برنامه افزود: این برنامه با همکاری استانداری تهران و همراهی شبکه تهران سیما در راستای توجه بیشتر به روستاها با هدف انعکاس شور و نشاط در مشارکت حداکثری روستائیان استان تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری با شعار من از فرصت انتخاب استفاده می کنم طراحی شده است.

به گفته تهیه کننده برنامه، در بخش گزارشی برنامه گزارشگران مائده علاقه مند و مهدی اسماعیلی با حضور در روستاهای استان تهران با دهیاران، شورایاران، کارآفرینان، نخبگان و اهالی روستا پیرامون مشکلات، مطالبات و انتظاراتشان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح در راستای آبادانی بیشتر روستا صحبت می کنند و صدای آنها به سمع مخاطبان می رسد. در بخش دیگر برنامه به معرفی روستا، ظرفیتها و توانمندیهای آنها و… می‌پردازیم.

محمدحسن در پایان افزود: بخش اول این برنامه ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۱:۴۰ شنبه تا چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد. بخش دوم تمام روزهای هفته ۱۷ تا ۱۷:۱۰ و بخش سوم تمام روزهای هفته ۲۰:۵۰ تا ۲۱ پیش بینی شده است. البته از ۷ اسفند تا ۱۰ اسفند، روزانه برنامه ۴ روستا را پخش خواهیم کرد تا تعداد ۹۴ روستا کامل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا