اولین نشست تخصصی در حوزه علوم و صنایع غذایی و فناوری‌های وابسته برگزار شد

ریال نیوز : اولین همایش تخصصی صنایع غذایی با همکاری دانشگاه یادگار امام(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ،”اولین نشست تخصصی در حوزه علوم و صنایع غذایی و فناوری‌های وابسته به رویکرد مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال” امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران برگزار شد.

گفتنی است ؛ این همایش در راستای تحکیم ارتباط بین دانشگاه و صنعت برگزار و سازوکار نظام‌مندی و تسهیل ارتباط بین عرصه‌های علمی و آکادمیک با صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، برگزار‌کنندگان این نشست تخصصی انجمن علوم و مهندسی صنایع غذایی باشگاه پژوهشگران جوان دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با همکاری فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی ایران بوده و در دانشگاه یادگار امام(ره) برگزار و محورهای همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش اساتید و فعالانی از صنایع غذایی از جمله محسن نقاشی، دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران، امیررضا ثابت‌پی، رئیس هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی؛ محمدرضا فخرالدینی، عضوهیأت‌مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی؛ حسن گرجی، عضو هیأت‌مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی و دیگر صاحب نظران سخنرانی کردند.

این همایش با حضور پررنگ متخصصان، فعالان، کارشناسان و دانشجویان صنایع غذایی و کشاورزی برگزار شد.

در این همایش همچنین تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری بین دانشگاه و صنعت مابین دانشگاه یادگار امام(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی منعقد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا