توزیع منظم کالاهای تنظیم بازار ویژه نوروز در قشم

ریال نیوز : رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم از ادامه روند توزیع کالاهای موردنیاز مردم در ایام تعطیلات نوروزی، خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری بابیان این مطلب اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز، توزیع چند نمونه کالای اساسی همچون مرغ منجمد، برنج، شکر و روغن در دستور کار این کمیته قرارگرفته است.

وی ادامه داد: از 25 اسفند سال گذشته، 75 تُن مرغ منجمد باقیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان به همراه 14 تُن روغن، 23 تُن برنج و 50 تُن شکر باقیمت مصوب وارد و در حال توزیع است.

به گفته رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم، هیچ‌گونه محدودیتی درزمینه توزیع این اقلام وجود ندارد و تا پایان تعطیلات نوروزی در صورت نیاز، آماده واردات و توزیع 70 تُن برنج و 50 تُن شکر هستیم.

وی یادآور شد: یکی از فروشگاه‌های مرکزی فروش میوه و تره‌بار شهر قشم، از ابتدای تعطیلات پایان سال برای عرضه میوه باقیمت مصوب انتخاب ‌شده که همه‌روزه وظیفه پرتقال، سیب‌درختی، کیوی و پیاز و سیب‌زمینی را دارد.

امیری گفت: قیمت سیب‌درختی، پرتقال، کیوی و سیب‌زمینی در این فروشگاه به قیمت هر کیلو 15 هزار تومان و پیاز به قیمت 3 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب سفر به قشم از سوی مردم نقاط مختلف کشورمان در نوروز 1401، افزود: خوشبختانه علیرغم شلوغ بودن جزیره، با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده، هیچ کمبودی درزمینه اقلام ضروری و میوه و تره‌بار نداشته‌ایم.

رییس کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم گفت: درزمینه تأمین آرد موردنیاز واحدهای نانوایی‌ نیز با مشارکت فرمانداری، اداره غله و جهاد کشاورزی قشم، هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و دو باب نانوایی در شهر قشم هم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول طبخ نان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا