Zinoo استخدام می کند

ریال نیوز : اولین استارتاپ‌ کانترهای زنجیره ای هوشمند سیار پخت و سرو غذا ( Zinoo ) فراخوان استخدام داد.

به گزارش ریال نیوز ، اولین استارتاپ‌ کانترهای زنجیره ای هوشمند سیار پخت و سرو غذا ( Zinoo ) از میان جوانان متعهد و علاقمند به حرفه و صنعت غذا با حقوق و مزایای بسیار عالی برای نیروی فروش استخدام می کند.

گفتنی است ؛ امنیت شغلی، حقوق به موقع و بیشتر از مصوبه وزارت کار ، بیمه تامین اجتماعی، کمک هزینه وعده غذایی و اسنپ برگشت، ۸ ساعت کار بصورت چرخشی ، آموزش با مدرک بین المللی و پاداش فروش بیشتر تا سقف ۴ میلیون تومان در ماه از شرایط و مزایای استخدام در زینو است.

لازم به ذکر است ؛ زینو اولین استارتاپ‌ کانترهای زنجیره ای هوشمند سیار پخت و سرو غذا است که بصورت پشتیبانی هوشمند، دارای سیستم سفارش و تحویل غذا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی و قیمت رقابتی و کاملا اقتصادی به شهروندان ارائه خدمات می کند .

شایان ذکر است ؛ برای استخدام در زینو نیاز به هیچ تخصصی نیست و همه افراد در بدو ورود آموزش می بینند و حقوقی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان بصورت ماهیانه دریافت می کنند.

علاقمندان می توانند برای استخدام در زینو با واتساپ و تلگرام ۰۹۰۴۶۴۴۶۷۴ یا دارکت اینستاگرام zinoo_job در ارتباط باشند. زمان پاسخگویی نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا