تمجید مدیرعامل فیلم نت از ساترا

ریال نیوز : علی سرتیپی از ساخت ۴ مجموعه جدید در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت : اعضای شورای مجوز تولید و انتشار ساترا نگاه خوبی به طرح های ما داشتند .

به گزارش ریال نیوز ، علی سرتیپی مدیر فیلم نت در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری ایرنا افزود : در حال حاضر با سامان مقدم، کیارش اسدی‌زاده، رضا عطاران و آیدا پناهنده به توافق برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی رسیده‌ایم.

وی اظهارداشت : قرار است یک کار طنز با سامان مقدم به نام «افعی» بسازیم که توافق‌های آن انجام شده، همچنین «مرداب» کار بعدی است که عوامل هر دو مجموعه در جلسه‌ای که با ساترا داشتند، به تعاملات نتیجه‌بخشی رسیدند.

سرتیپی با بیان این‌که در حال حاضر اعضای شورای مجوز تولید و انتشار ساترا نگاه خوبی به طرح‌های ما داشتند و درباره یکسری مسائل محتوایی هم به ما کمک کردند افزود : در مدت یک ماهی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نمایش خانگی منتشر شده است سخت‌گیری ندیده‌ام اما در کل امیدوارم آیین‌نامه خوبی منتشر شود. من معتقدم باید اجازه دهند تا روندی که درحال حاضر وجود دارد، ادامه پیدا کند. ما فقط کمی نگران آینده هستیم که این افراد بروند و افراد جدیدی بیایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

دکمه بازگشت به بالا