اشتغال فراگیر تهران ۳ هزار میلیارد اعتبار گرفت

به گزارش ریال نیوز ، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در نشست گردهمایی اقوام غرب استان تهران در سالن آمفی تئاتر مجموعه باغ ملی شهرستان قدس اظهار داشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شرایطی فراهمی شد که امروز از اقتدار و آرامش برخوردار باشیم.

وی بیان داشت: در هر مقطع و زمانی شاهد توطئه های دشمنان بودیم، با تدبیر رهبری توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کردیم و در شرایط امروز استکبارجهانی فشارهای اقتصادی توام با جنگ روانی تدارک دیده و در صدد برهم زدن آسایش و آرامش کشور است.

استاندار تهران افزود: اولین عامل پیروزی بر این توطئه ها وحدت و همگرایی و انسجام است با توجه به فرامین رهبری و قانون اساسی ،دوم نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در کشور است و در سایه تعامل دولت و مجلس به تولید نگاه ویژه شده است.

محسنی بندپی گفت: در اشتغال فراگیر ۳ هزار میلیارد تومان در استان تهران اختصاص یافته زیرا تولید و اشتغال است که می تواند کشور را به بالندگی برساند.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهرستان های قدس، ملارد و شهریار ادامه داد: در شاخص های توسعه این سه شهرستان نسبت به سایر کشور عقب ماندگی وجود دارد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید در ساخت و احداث مدارس سرعت بالایی داشته باشیم و باید پروژه های در حال احداث به بهره برداری برسد و در بعد مسکن باید شرایط مسکن مطلوب را فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا