برگزاری همایش بزرگ “فرآیند علمی شگفت زده کردن مشتری” در مشهد
ریال نیوز : همایش بزرگ ” فرآیند علمی شگفت زده کردن مشتری ” ششم آذر ماه جاری با سخنرانی دکتر محمدرضا نمازی در برج سفید شهر مشهد برگزار میشود.
به گزارش ریال نیوز ، محمدرضا نمازی با اعلام این خبر گفت : این همایش علمی در سالن یک هزار نفره برج سپید مشهد با حضور مدیران برندهای این شهر برگزار می شود.
وی افزود : در این همایش درباره جدید ترین روشهای ارتباط با مشتری در بازار امروز صحبت شده و به فواید تقویت تجربه مشتری، تفاوت مدیریت تجربه مشتری با مدیریت روابط مشتریان و روشهای اندازهگیری و بهبود آن پرداخته می شود.
نمازی با بیان اینکه در بازار رقابتی امروز، خلق تمایز با کمک تجربههای دلچسب برای مشتری میتواند کسبوکار و برند ما را به جایگاه مناسبی در ذهن مخاطب و مشتری می رساند اظهار داشت : مشتری در هر تماسی که با کسبوکار یا سازمان ما برقرار میکند تجربهای کسب کرده و این نقاط تماس که میتوانند فیزیکی مثل برخورد با متصدی فروش ما در یک شعبهٔ فروشگاهمان یا آنلاین مانند ثبتنام در فروشگاه آنلاین ما باشد تجربههایی در ذهن و جان مخاطب و کاربر مینشانند.
به گفته وی تجربه مشتری یا Customer Experience میتواند هم برای ما معجزه کند و مشتری را تبدیل به ترویجگر برند ما کند که این آرزوی هر برندی است و هم اگر ناخوشایند باشد، امواجی از نارضایتی را ایجاد کند که توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی این امر ممکن است ضررات جبران ناپذیری را برای برند ما به همراه داشته باشد.
گفتنی است؛ محمدرضانمازی دارای تحصیلات دکتری مدیریت بازرگانی بوده و یکی از پرطرفدارترین سخنرانان کشور ایران است که پس از سال ها زندگی در خارج از کشور و سخنرانی های علمی در کشورهای مختلف به ایران بازگشتهاند و اولین سخنرانی خود را پس از سالها دوری از ایران برای هموطنان خود برگزار می کنند.
شایان ذکر است؛ این همایش توسط شرکت نخبگان تجارت تهران و با همکاری شرکت بازاریابان تجارت جهانی و حمایت رسانه ای ریال نیوز برگزار می شود.